Sabtu, 2 Jun 2012

Sambutan Hari Guru ~

Salam..

Pada 16 Mei yg lalu, merupakan tarikh sambutan hari guru di seluruh Malaysia.. Selamat Hari Guru buat cikgu2 teman dan cikgu2 di seluruh Malaysia.. Jasa dan budimu tetap kami kenang..

Dan pada hari itu juga, sekolah teman menyambut Hari Guru bersama murid2.. Tema pakaian pada hari guru tahun 2012 ni, adalah berwarna purple.. I like purple ~


 sedondon kami purple ~

 teman wif kak as ~

 semua guru berpakaian purple ~



Tepat jam 7.20 pagi, semua guru, staf sekolah n murid berkumpul di tapak perhimpunan.. Selepas itu, ucapan dr Pengerusi Majlis mengenai aktiviti pada hari itu..

Pada pukul 8.30, semua guru dan murid bergerak masuk ke dewan untuk menyaksikan persembahan dr para guru n murid2 yg terlibat pada hari itu.. Prasekolah juga terlibat untuk membuat persembahan dan ada juga persembahan dari guru n murid yang lain..

tarian ~


 dikir barat ~


 murid pra nie ~


 action song ~


lagu tuk para guru ~

jemputan khas.. gb kami ~

Selepas itu, aktiviti pun bermula.. Antara aktiviti yg diadakan ialah acara mencari harta karun, kupas kelapa, gelung kasih, touch up cikgu lelaki dan music chair..

 kupas kelapa ~

 touch up cikgu lelaki ~ hehe



Habis saja acara yang diadakan, semua murid pulang ke rumah.. Manakala, Semua guru n staf sekolah bersiap-siap untuk ke Jamuan Hari Guru di Horizon Garden pada pukul 12.45 tghr.. Memang seronok sgt hari tu, dah la dapat hadiah dr budak2 n KGKT, ada Jamuan makan lg.. =)



bersama murid prasek ~


hadiah dr murid n Kgkt ~


Jamuan di Horizon Garden ~



 p/s : Seronok sgt menyambut Hari Guru coz dapat hadiah ~ Suke3





Tiada ulasan:

Catat Ulasan