Sabtu, 28 Mei 2011

HePy + SeDeY = ?????



Assalamualaikum..


Esok aku n adk2 aku bakal meninggalkan negara tercinta kami, Malaysia, demi maruah negara kami..... hee... yke?? hmmm.... demi menghabiskn mse yg de n menghabiskn duit ade la..... haha... kitaorg akn p bercuti selame 1 mggu jer... xlme pown... tkut korang rindu kt aku plak, terutamenyerrr... HAMIMI... wawawa..haha.. so, kami akn bertolak dr Malaysia ke Beijing, China... sbb aku pilih China tmpt destinasi percutian kami 3 beradik atas sbb atok aku org cina... hee... haha... xla, sbb aku nk tgk budaya n keindahan tmpt disane.... yela, kn kt sane rmai org muslim... also SHOPPING !!~~ hee... kn kt sne byk barangan murah2... Bg aku, nie merupakan pengalaman pertama aku nek kapal terbang n ke luar negara.... walaupon dlm negara aku sendri, byk tmpt blom p lg... itu nnt2 la, pas aku kawen kot~~ wah, berangan suda... oke, aku sambung cter blik, aku sebenarnya hepy bercampur sedey... yela, hepy sbb dpt tgk negara org n sedih sbb tgglkn mak ayah aku selame smggu...huhu...hehee... cmtue la rse aku.... sebenarnya, plan nk p china dr tahun lepas lg, pttnye yg pegi aku, 2 org adk aku n 2 org lg sepupu aku... tp, disebabkn jadual sem bg pelajar UITM da berubah.... so, sepupu ak xdpt la p.... huhu... sedey gak tue... tp, kami 3 beradik je yg boley p... xpe, nt kiter plan lg oke~ esok perjalanan ku bermule... so, korunk tggu je entri terbaru aku pasal beijing nie ye... wee~~

4 ulasan:

  1. memang aku jeles ni..hehe.... beli buah tangan utk ak ye.. :)jga diri baik2.. :)

    BalasPadam
  2. hehe... nt kter plan nk x mie? p australia ke? bali ke? or mn2 ke... nk x?? budjet dlm rm 1000++... nk x?? heee... wokeyy, t ak beli kn.... oke, jge dri ko juge ye mse, ak tiade kt cni.... haha..

    BalasPadam
  3. patut r aku msg xbls!! ada kat oversea rupenye..

    BalasPadam
  4. hee... ko kn tau ak p bln 6...
    ak nk bls, tp an 1 msj rm2 tuee...
    kopak3... hahhaaaa

    BalasPadam