Isnin, 13 Jun 2011

Kursus~

Khamis lepas... aku, najwa n kak as dipanggil berkursus... sehari jer... eh, rsenye xsmpai 1 hr pon... hee... tau2 jer tmpt kursus d ipoh, aku apelg, kol njwa la... nk tumpang.... hehe... aku xreti la jln2 ipoh nieh... kitaowg plan bkonvoi bersme kak as dr ctwan ke ipoh dlm pkul 6.30pg coz kul 8.00pg kne dftr nm... hm... alih2 pkul 7.00pg bwu gerak... haha... akhirnye kami pon smpy ler tmpt yg ditujui... smpy je sne aku tercari2 kedai makan... yela lapo.. xmkn dr td... jmpe jer kedai mkn, aku melangkah dgn senyum... hee... smbil melambai-lambai duit not kaler merah~~ heeeeee... aku beli roti jer... haha.. rm2.00 satu... then, kami nek lif tuk ke tingkat 4, smpy sne jer nmpk org tgh mkn.. ciss, bazir je aku p bli roti td... aku lupe la plak, dlm jadual de sarapan pg... adoyaiii... xpe, roti tue aku simpan tuk perjalann pulang nt kn... aku n njwa, trus ambk pinggan la... isi dgn mknn yg de... sedoppp betoi... bese lar.. org tgh lapo smua yg de kt ctu, sedap2 belakalah... haha... tgh sdap2 mkn, kak as kol, da dftr blom??.. adoii... lupe plak... nmpk mknn dlu, hentam dlu lah.. haha...

Pas abis mkn, aku n njwa p la dftr n sign kehadiran... then, msk dewan... dgo la ceramah yg diberikn dgn tekun~ yeah.. kami sgt tekun mendego..... dlm pkul 12 lbh, maka tamatlah ceramah... fuhh~~ byk ilmu yg aku dpt... ceeewaahh... yke siha?? hee... yela... kn tekun mdgonyerr.... hee... pas je tamatnye ceramah, kami trus p mkn tengahari la... mmg lapo pon time tuh... pas abih mkn jer, aku n njwa p jln2 la... tau ke kami ke mn?? mn lg, IPOH PARADE la tmpt kami jln2... jln punyer jln kami terserempak ngn ckgu sejarah tyme form 6 dlu... agak setengah jam juge la kami bersembang... antare topik yg hangat msti la tntg bler nk kawen? apasai badan makin besau? haha... adoii.... dictu kami sempat bertukar no hp... ckgu juge mengajak kmi ke rumah nyer rayer nieh... insyaallah ye ckgu...

Kt sne juge kami bersolat n cuci mate~~ aku xbeli pe pon, coz xde yg menarik pon... njwa jer.. beli cermin mate berharge rm5 tuh... haha... aku pon nk tp, xde yg sesuai ngn aku... huhu.... pas penat berjaln, kami pon bergerak pulang ke rumah ler..... so, dibwh nie, gmbo2 kami d tmpt kursus n d ipoh parade~~~


Antara penceramah yg aku sempat snap picnyer


kak seha, kak as, siha n njwa la..



seronok njwa dpt beli spec mate bwu~


p/s: seronok berkursus bersme teman2... hope dpt kursus lg, ngn kak as n njwa... hee..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan